Klik Masnah Mudin Al-Hajj untuk kenali saya :)

Detik Waktu

Tuesday, November 26, 2013

Vita-Lea



Vita-lea Shaklee merupakan multivitamin pertama yang dicipta di dunia. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang di ekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral seperti yang disarankan oleh RDA. Tablet Vita Lea juga diselaputi serbuk nutrisi spirulina. Ujian klinikal membuktikan pengambilan berterusan selama setahun boleh mengurangkan  risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
·        
     Penambahan tenaga segera :  memberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental sekaligus member kekuatan memori dan focus dalam aspek pembelajaran dan kerja seharian.

·        Keupayaan system produktif : sangat penting bagi remaja dan kanak-kanak yang sedang membesar.

·    Pelengkap nutrisi : kekurangan pelbagai nutrisidan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutama mereka yang mengamalkan pengambilan sayuran (vegetarian) dan anemia.

·         Metabolism : sangat membantu dalam stimulasi metabolism dan melambatkan proses penuaan.

·     Elemen penting pada sel tubuh : menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, petumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, petumbuhan ranbut, otot, kulit, kuku dan hormone serta menjaga kesihatan tiroid.

·        Melindungi organ : melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati

 

                                                              Salam Sayang,


0 comments:

Post a Comment

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee Anda (950354). Bersedia untuk menerima tempahan; COD/Online payment area Sepanggar, Tebobon, Kota Kinabalu, Papar, Bongawan, Membakut, kwsn2 lain di Sabah, Sarawak dan seluruh Malaysia. Hubungi saya Call/SMS/Whatsapp?LINE/WeChat/Viber di 0138974566 untuk maklumat lanjut. Klik DiBawahLangitNYA~ untuk mengenali siapa saya :)

Kesihatan adalah tenaga, kecergasan dan kesejahteraan. Anda akan ketahuinya apabila anda merasainya, apabila anda melihatnya; kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang menarik. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan hebat. Nutirisi Shaklee telah membantu mewujudkan kehidupan yang lebih sihat kepada berjuta-juta orang selama lebih 50 tahun. Alamilah kehebatan kesihatan dengan Nutrisi Shaklee (Sumber: www.shaklee.com.my)

"Semua testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di dalam blog ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mahu pun mendiagnose apa juga jenis penyakit. Pembaca di galakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan"