Klik Masnah Mudin Al-Hajj untuk kenali saya :)

Detik Waktu

Saturday, November 23, 2013

Perbezaan Shaklee

Di SHAKLEE kami percaya alam semulajadi merupakan jawapan utk hidup yang lebih sihat dan jangka hayat yang lebih panjang. Justeru kami gigih berusaha utk memberikan produk terbaik bagi meningkatkan taraf hidup anda. Bahkan, anda juga perlu tahu yang kami amat teliti dalam menjamin kualit dan mutu keberkesanan bagi setiap produk.

Sentiasa Selamat (Always Safe)
  • Keselamatan amat penting di Shaklee dan standard kami tiada bandingannya. Kami menjalankan lebih daripada 350 ujian pada setiap ramuan baru untuk mengesan bahan pencemaran berbahaya dan kami menjalankan lebih daripada 100,000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar.
Sentiasa Berkesan(Always Work)
  • Kami bertanggungjawab dalam memberikan produk yang berkesan. Ia terbukti berkesan drpd pemilihan bahan2 semulajadi yg paling halus dan tulen sehinggalah bukti kajian sains dan makmal yang terdapat lebih drpd 100 bahan kajian penerbitan. Kajian yang di jalankan pada tahun 2007 menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee selama lebih darpada 20 tahun mempunyai kesihatan yang baik berbanding mereka yg mengambil suplemen lain ataupun mereka yg tidak mengambil suplemen langsung.
  • Bukan itu sahaja, malah bukti jelas yang lebih besar boleh dilihat drpd penjelajah bertaraf dunia, atlet yg telah di beri dengan suplemen Shaklee yang telah memenangi lebih daripada 100 medal emas, perak dan gangsa dan juga berjuta-juta insan sama seperti anda yang telah hidup lebih sihat dan lebih produktif dengan kehadiran Shaklee
Sentiasa Mesra Alam(Always Green)
  • Selama lebih 55 tahun kami telah menjadi peneraju dalam pergerakan alam sekitar, daripada mencipta satu drpd pencuci biorosot pertama dalam tahun 1960 sehinggalah menjadi syarikat pertama di dunia yang di iktiraf sebagai Climate Neutral bagi mengimbangi pengeluaran gas rumah hijau kami. Kami Bertanggungjawab dalam mencipta produk yg benar2 selamat untuk anda,  rumah anda juga bumi anda.

 Sumber: Panduan Produk Shaklee 2013

0 comments:

Post a Comment

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee Anda (950354). Bersedia untuk menerima tempahan; COD/Online payment area Sepanggar, Tebobon, Kota Kinabalu, Papar, Bongawan, Membakut, kwsn2 lain di Sabah, Sarawak dan seluruh Malaysia. Hubungi saya Call/SMS/Whatsapp?LINE/WeChat/Viber di 0138974566 untuk maklumat lanjut. Klik DiBawahLangitNYA~ untuk mengenali siapa saya :)

Kesihatan adalah tenaga, kecergasan dan kesejahteraan. Anda akan ketahuinya apabila anda merasainya, apabila anda melihatnya; kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang menarik. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan hebat. Nutirisi Shaklee telah membantu mewujudkan kehidupan yang lebih sihat kepada berjuta-juta orang selama lebih 50 tahun. Alamilah kehebatan kesihatan dengan Nutrisi Shaklee (Sumber: www.shaklee.com.my)

"Semua testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di dalam blog ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mahu pun mendiagnose apa juga jenis penyakit. Pembaca di galakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan"