Klik Masnah Mudin Al-Hajj untuk kenali saya :)

Detik Waktu

Tuesday, October 22, 2013

Energizing Soy Protein (ESP)

Manfaat Utama
Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Kacang soya yang digunakan merupakan ”non GMO” (non modified organism”, ia diproses pada kadar suhu yang rendah. ESP shaklee juga menjamin penyediaan 9 asid amino yang penting yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur, manakala kandungan indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia juga sesuai untuk pesakit kencing manis. Satu idangan ESP Shaklee bersamaan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.
Antara kelebihannya:


  • Awet muda : asid amino amat penting untuk pembinaan otot, kuku rambut, darah, organ, kulit, gland. Pengambilan yang konsisten adalah kunci pada awet muda.
  • Baik untuk hormon: kacang soya kaya dgn isoflavones fungsinya bersamaan dgn hormon wanita, ia mampu merendahkan paras kolestrol, mencegah osteoporosis dan sakit jantung.
  • Baik untuk prostat: Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia juga membantu pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  • Kulit remaja: merangsang pembentukan semulakulit dan otot, mengurangkan kedutan, mengemalikan radian kulit dan kepejalan otot. Mempercepat penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  • Pembekal tenaga : membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan imun tubuh, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
  • Membaiki pigmentasi, mengatasi masalah rambut beruban dan rambut gugur.
  • Membaiki memori: meningkatkan kualiti memori, vitaliti, juga baik untuk dorongan seksual dan rangsangan

Hubungi saya untuk tempahan :) 
atau membeli lah secara online melalui link ini ESP

1 comment:

  1. Hubungi saya utk tempahan atau boleh walk in ke branch shaklee dengan menggunakan id saya (950354) utk mendapatkan harga member :)

    ReplyDelete

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee Anda (950354). Bersedia untuk menerima tempahan; COD/Online payment area Sepanggar, Tebobon, Kota Kinabalu, Papar, Bongawan, Membakut, kwsn2 lain di Sabah, Sarawak dan seluruh Malaysia. Hubungi saya Call/SMS/Whatsapp?LINE/WeChat/Viber di 0138974566 untuk maklumat lanjut. Klik DiBawahLangitNYA~ untuk mengenali siapa saya :)

Kesihatan adalah tenaga, kecergasan dan kesejahteraan. Anda akan ketahuinya apabila anda merasainya, apabila anda melihatnya; kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang menarik. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan hebat. Nutirisi Shaklee telah membantu mewujudkan kehidupan yang lebih sihat kepada berjuta-juta orang selama lebih 50 tahun. Alamilah kehebatan kesihatan dengan Nutrisi Shaklee (Sumber: www.shaklee.com.my)

"Semua testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di dalam blog ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mahu pun mendiagnose apa juga jenis penyakit. Pembaca di galakkan untuk mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan"